Ange din e-postadress
Meny
Hitta bland alla våra produkter
Produkterna
Hitta bland alla våra produkter
Andra sätt att hitta på
Andra sätt att hitta på
Andra sätt att hitta på
Andra sätt att hitta på
Andra sätt att hitta på
Andra sätt att hitta på
Andra sätt att hitta på
Vår supportavdelning, som vi kallar TKC Teknisk Kompetens Center, består av flera medlemmar med en bred kunskap om de produkter Direktronik AB säljer.
Vi kan ofta svara på frågor och delegerar när frågor är djupare och svårare till rätt person, eller ta hjälp av våra leverantörer. Detta för att på bästa sätt hjälpa våra kunder till att komma framåt i deras projekt och eller felsöka våra produkter.
Vad vi normalt inom vår fria support inte gör är konsultverksamhet där vi gör lösningen eller tar ansvar för att lösningen fungerar. Detta är något som ni som kund har ansvar för.
Vi stödjer enskilda produkter från oss och deras funktioner. Sen är vi ofta intresserade av hur saker sitter i ett sammanhang för att kunna förstå var problemen sitter och om produkter från oss är felaktiga. Om felaktiga så försöker vi lösa det på bästa sätt beroende på felets art, genom mjukvaruuppdatering, reparation eller utbyte. Utbyte kan också vara till en annan produkt som har den funktion som behövs för att lösningen skall fungera som kunden tänkt sig. Hur detta utbyte sker skiljer sig i varje enskilt fall.
Vi svarar alltid snabbt under kontorstid och ni kan bli kopplad till lämplig person på TKC beroende på ärendets art.
Ring oss! 08 52 400 700
Vid mer komplexa supportärenden är det bra om ni skickar in support-förfrågan via e-post, så hanterar vi ärendet skyndsamt. Då vill vi gärna veta:
Om ni vill skicka tillbaka er produkt p g a service eller retur, så krävs ett RMA-nummer. Det får ni av oss efter överenskommelse via telefon eller mail. Vi ansvarar inte för gods som skickats till oss utan RMA-nummer.